Zoštíhlite sa – vymeňte obilniny za zeleninu

Obilniny a zelenina

Nahraďte všetky obilniny vo svojej diéte zelenou zeleninou a dočkáte sa štíhlosti.

Zelená zelenina poskytuje benefity pre telesnú stavbu, ktoré vám obilniny nikdy neposkytnú. Vyskúšajte na mesiac vynechať zo stravy všetko obilninového pôvodu a vzniknutú medzeru zaplňte surovou a varenou zeleninou. Namiesto chleba zvoľte listovú zeleninu, namiesto ryže varenú či parenú zeleninu.

Zelenina a obilniny poskytujú približne rovnaké množstvo vlákniny, no zelenina zabezpečí aj dostatok vody, menej prázdnych kalórií, väčšie spektrum vitamínov a minerálov, a nespôsobí veľké výkyvy krvného cukru ako obilniny. Každá zelenina sa má čím pochváliť:

Brokolica je priam určená na chudnutie, pretože obsahuje látky, ktoré pomáhajú telu zbavovať sa odpadových produktov po tréningu a zároveň detoxikuje organizmus od nadbytku estrogénu.

Šaláty typu mangold sú pri príprave v pare mimoriadne sladké a obsahujú zriedkavé antioxidanty na boj s rakovinou

Púpava obsahuje detoxikačné látky a pomáha s trávením. Suplementácia púpavou preukázateľne zvýšila tvorbu hormónov spájaných s budovaním svalov a pálením tuku

Kel a špenát sú plné antioxidantov a pomáhajú detoxikovať organizmus

Ružičkový kel je bohatý na živiny a pomáha telu zbaviť sa nadbytočného estrogénu

Komentáre

Related posts

Leave a Comment